سی سالگی ها
سی سالگی ها

سی سالگی ها

26

های اوری بادی؟ چطورین خوبین؟ خوشین؟ چه خبرا؟

گفتم گیر دادم به دستبند بافتن؟

اینو ببینین 

چطوره؟ بار اولمه  دارم تست میکنم ببینم استعداد دارم یا نه 

خب ازکجا براتون بگم؟ دیروز کلن از خونه تکون نخوردم ، یعنی برنامه داشتم تکون بخورم قسمت نشد برای همین نشستم یه عالمه قسمت از فرندزو دیدم و الان وسطای سیزن 9 هستم و دیگه چیزی نمونده تموم شه و کلی دلم براشون تنگ میشه ، البته یه سریال دیگه هم دارم اونو میشینم میبینم و بعدش دوباره برمیگردم سراغ فرندز ، برای زبان خیلی خوبه یه جوریه لهجه ی نیویورکیشون که واضحه و میشه فهمید چی میگن ، 

راستی امروز یکی از همکلاسیا زنگ زد و گفت میخوایم یه پروژه از ش.ه.ر.د.ا.ر.ی بگیریم و به کمک جمعیمون احتیاج داره و اگه بتونیم کارو بگیریم بودجه ی خوبی بهش تعلق گرفته و یه بخشیشو سپرد به من ، خلاصه که کارم از امروز میشه سرچ و ادیت و مطالعه تا یه مطلب خوب و قابل دفاع تولید کنم و بچسبووونیم سر مطالب بقیه و بریم که کارو بگیریمو رزوممونو  پربار کنیم و یه پولی هم این وسط در بیاریم  مث اینکه خدا صدای غرغرامو شنیده 

خب آقای پست قبلی هم دیروز گفتن فردا بریم پاور بانک بخر و اگه خدا قسمت کنه من و پاور بانک امروز به وصال هم میرسیم بعد از صد سال ، برم ببینم میتونم گندی که زدم و جمع کنم یا بدترش میکنم ، سلطان خرابکاری بنفش ، من اصن نمیدونم چه جوری  باید با یه آدمی مث ایشون برخورد کرد ، هم میخوام هم نمیخوام اصرار کنم که بعدن تو سریشو بخورم  تا خدا چی بخواد ، یکی از دوستان یه موزیک رو بهم معرفی کرده بود که من خوشم اومد هرچند یه کم بی ناموسی داشت  و حرفای سکسی ولی خب جالب بود ، انگار تو همه ی دنیا از این مسائل هست حالا واسه اونا یه مقدار نزدیکتر اینم  لینک آهنگ تو یوتیوب البته تصویری نیست صوتیه دوس داشتین گوش کنین  اینم  لیریکسش اگه جاییش واضح نیست براتون .

اینم از پست کوتاه امروز ، تا روزای دیگه مواظب شادیاتون باشین

پ.ن

چه اتفاقی برای وبلاگای پرشین بلاگ افتاده؟


نظرات 12 + ارسال نظر
خانم توت فرنگی جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 14:24

آره ترکیب رنگ هاش یکم شادتر بود خیلی بهتر می شد
مثلن زرد و بنفش
یا طوسی و صورتی... یا سفید و آبی... یا سبز و نمی دونم سبز و چه رنگی

حالا یه شادشو میبافم عکسشو میذارم دیگه الان دستم داره راه میفته یووووهوووو

سیما جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 00:31 http://gholak-banoo.persianblog.ir

من Parenthood و Brothers and sisters رو خیلی پیشنهاد می کنم از سینمای امریکا. شمال و جنوبم رو هم از بیریتیش...روماتیکن
خنده هم...خونواده من!!!عاشقشم...قاه قاه هنوز بعضی تیکه هاش و می بینیم می خندم

ایول چه زیاد
الان اینایی که دارم
shameless و outlander هستش
یه سریالیم بود glee اونم دیدم خوب بود تینیجری طور بود دوسش داشتممم

خانم توت فرنگی پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 21:19 http://pasazvesal.blogsky.com

اوه پس پولدار شدی واسه چند وقت
دستبنده هم خوشگله (:

هنوز که نه فعلن باید فایلا رو بفرستیم بچسبونن سرهم کنن بعد ارائه بدیم تا ببینیم چی میشهه
خوشگله؟ رنگاشو دوس ندارم ولی فک نمیکردم از پسش بربیاممم

آرام پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 20:33 http://aaram.blog.ir/

ولی من پسراشون رو بیشتر دوس دارم مخصوصن راس!
وی ور آن عه بریککککک!

راس خیلی شبیه برادر کوچیکه ی منه ، اصن اداها و قیافشون کپ همه :دی

ندا پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 18:43 http://dedaee.blogfa.com

الان اگه بگم من متوجه نمیشم اون عکسه چیه! یعنی خنگم؟!!

دستبنده دیگه
نه بابا خنگ چیه این حرفا چیه :*

Maggie پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 15:55 http://Meghan.blogsky.com

من دلم کلی سریال خوب می خواد و البته یه پایه و همراه خوب که مجابم کنه بشینم ببینم:دی

عه از این دستبندا :) خوبه دخترم ... آفرین ! من هرگز از اینا دستم نکردم . حس میکنم به مدلم نمیاد !! زود بزرگ شدم :دی

سریال خیلی خوبه مخصوصن اگه جذاب باشه کلی وقت آدمو پر میکنه
من سر لاستم خیلی اعتیاد داشتم هی میشستم نگاه میکردم میخوای من مجابت کنم بشین ببین
آره من عاشق دستبند نخیم انواع و اقسامشونم دستم میکنم خدا میدونه کی بزرگ شم :دی

آرام پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 12:07 http://aaram.blog.ir/

شخصیت مورد علاقه فرندزت کیه؟

همشونو دوووس دارم هر کدومشون یه جورین اخلاق بد همشونم دارم

مهدی چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 23:30 http://purpose.blog.ir

وای شما چه سلیقه ی خاصی دارین تو موزیک!!باز خدا رو شکر که تصویری نبود!!
پاوربانک چیست؟!

این موزیک حرفای خوبی برای گفتن دااااشت :)) منکه میدونم سرچ کردی تصویریشم دیدی
پاور بانکم که یه وسیله ای برای شارژ کردن گوشی و تبلت و ایناس :دی

سیما چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 23:24 http://gholak-banoo.persianblog.ir

داوینچی کد خوبه، اما نشینی How I met your Mother(همون ننه ) رو ببینی هااا...یعنی از سیزن ۳ به بعدش افتضاح بود. روانی کرد ما رو...
اما اینا رو ببین
Gilmore Girls
Parenthood(من عاشق این بودم، فقط اگه خانوادگی دوست داری)
The good wife(داستان یه وکیله، من به واسطه رشتم دوسش داشتم)
Brothers and sisters
Desperate Housewives(اینم خوب بود، اما توش خیلی خیانت کردن...اینش و دوست نداشتم)
دیگه بگو چه جوری دوست داری...
من این رو خیلی یه زمانی دوست داشتم، با مزه بودن...
Rules of Engagement
Grounded for Life
My family
سریال گوگولی خوشگل و با لباسهای خوب و بریتیشم که ایناش عالیه
Downton Abby
North&South
کلا بهت می گم من خوره اینا بودم و هستم...
غیرقانونی اش هم خوبه...من اینجا کلاس بی خود می زارم...هههه

واااااای عاااالی بود پیشنهاداتت
من آرشیو فیلمم آقای پست قبلیه باید بگم دانلود کنه هم‌خودش ببینه هم من ، آموزنده ترینشون براش کدومه؟:))))

سحر چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 21:24 http://vasav.mihanblog.com/

ولادت امام خوبی ها، امام رضا(ع) رو بهتون تبریک میگم.با آرروزی بهترینها
653282

شما چندتا وبلاگ داری ؟

آرام چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 19:46 http://aaram.blog.ir/

کلمه شهرداری رو سانسور می کنی بعد سکسی رو درسته می نویسی؟!!!

آره چون با سرچ شهرداری ممکنه پیدا شه وبلاگم و کسی نمیاد سکسی سرچ کنه که وبلاگ منو پیدا کنه

سیما چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 16:12 http://gholak-banoo.persianblog.ir

ها دیدی بهت گفتم...آهنگش مورد داره، اما خدایش برای این موضوع کارایی داره، من بچه تر که بودم از اینا می خواستم.چرا نبود؟! البته اون مورد ل.خ.ت.ی و اینا رو بی خیال بشیم...ههه
من عاشق فرندز هستم. فکر کنم ۱۰۰ بار کلش و دیدم. بعدش گلیمورگلرز هست، بعدش پرنتهود...اصلا هم هو آ مت یور ننه رو دوست نداشتم.
سریال خوشگل با کلی حس جذاب می خوای، گووود وایف(حقوقی هست)...
بگو چی دوست داری بهت امار بدم...
فقط همین رو هم بگم، من نه تلوزیون دارم نه اینا رو غیرقانونی می بینیم(ایران می دیدم) اینجا، سالی یه بار یه ماه عضو نتفلیکس می شم و می ترکونم..هههه
شاد باشی!!!

آره آهنگ به شدت مناسبی بود :)) راضیم ازت
این فرندز لعنتی خیلی حس خوبی به آدم میده همش فک میکنی خودت یکیازشونییی
من هو آ مت یور ننه رو فک میکردم خوبه تو برنامه دشتمش الان دسترسی به هاردم ندارم بگم چیه پلن بعدیم ولی داوینچی کد هم دارم من چقد غیر قاااانووونیمممم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد