سی سالگی ها
سی سالگی ها

سی سالگی ها

38

سلام سلام من اومدم بعد از یه هفته مهمون داری و مهمون بازی 

قبل از هر چیزی تاسف شدیدمو بابت اتفاقایی که تو عربستان افتاده نمیدونم چه جوری نشون بدم دلم براشون کبابه ، خیلی غصه خوردم که چقد برنامه ریزی کرده بودن برای رفتن و برگشتنشون و هیجانشونو  خانواده هاشونو ، بغض بغض بغض 

چرا خدا اینجوری میکنه پس؟


همونطوری که گفتم این هفته مهمون داشتم یه مهمونم از کرمان اضافه شد و دو تا از دوستای مشترکمون و نانا هم که بودن خلاصه  کلکسیون تکمیل شد  و دست بر قضا یکی از مهمونام  اینجا خونه دارن و یهو اتفاقی عوض اینکه اونا خونه ی ما باشن هی در رفت و آمد بین خونه ها بودیم و گردش و تفریح و کلی ماجرا و من نهایت استفاده رو از آخرین هفته ی تعطیلاات کردم یه جوری که انگار خودم رفته بودم مسافرت جاتون خالی :)) تهرانم خوب بودا  :دی

ما تو این هفته یه عالمه اینور اونور رفتیم  و خوراکیای خوشمزه خوردیم و دور هم خوش گذروندیم بگم براتون؟ :دی 

باشه میگم میگم ولی دیگه به ترتیب نمیگم و اونایی که یادمه چون عکس دارمو میگم 

بریم ادامه ی مطلب چون سنگین میشه  

  اول بگم که کمبود خواب دارم شدید و دارم چش سفیدی میکنم  چون هر شب تا صبح بیدار میموندیم و ده یازده هم از خواب پا میشدیم ولی خب صحنه های قشنگی دیدیم ارزش داشت ، این دو تا تصویر اختلاف زمانیشون 10 دقیقه هم نشد خیلی با مزه بود
دیگه فک کنین وضعیت اینجوری بود هر روز 
بعد که بیدار میشدیم به همین سبکی صبحانه میخوردیم ! سبک ها
ازونجایی هم که خیلی خسته بودیم عمومن غذا از بیرون میگرفتیم  یا میرفتیم بیرون که وقتمونو نگیره یه برگر زغالی خوردیم خیلی خوشمزه بود عکس گاز زدشو دارم دلم نمیاد نبینین خب میذارم ،  پرپروک هم که یار همیشگیمونه با پیتزاهای خوشمزش و  از وی آی پی شهرک هم نگم که مرغ اسپایسیش خیلی خوب بود 
کیفمو میبینین اون پشت مشتا؟ :دی
این عکسه هم کج اومد شما خودتون اونوری ببینین من کلن به عکس کج علاقمندم :دی
به هر حال تغذیه سالم هم لازمه برای همین سالاد سزار به  این جذابی خوردم ، البته قارچاش مال تستای دوستامه که دوست نداشتن 
باورتون میشه قارچ دوس ندارن؟ باز زیتون بود یه چیزی حق داشتن :))
 البته که ببینین کنار من چه غذایی خورد یکی از دوستام ولی از اونجایی که سوسیس کالباس  طرد شدن من خانومی کردم لب نزدم 
ولی آدما به غذاهای سالمم علاقه دارن برای همین براشون کتلت و کوکو سبزی هم درست کردم که متاسفانه کوکو سبزی در جا غارت شد به عکس نرسید
اینم برای امنیتش در حین سرخ شدن عکس گرفتم :دی
البته فک نکنین من از کافه لاته ی روزانم گذشتم ها اصلن
این لواشکم دوست شمالیم از خاور خانوم گرفته بود که من انقد دوس داشتمش سفارش دادم این سری میاد 5 کیلو  برام بیاره ...
خب دو تا نکته ی محیط زیستی خدمتتو ن عرض کنم که اول اینکه آشغال تو خیابون نریزین  کار بدیه نهایتن هرکی سوار ماشینتون بشه دنبال جا برای گذاشتن پاش میگرده 
به جاش خیابون کثیف نمیشه میشه آخر هفته ها هم ماشین تکونی کرد ، عکس در حین ماشین تکونی گرفته شد به جهت نکات آموزنده ! اون تبلیغ رستورانه رو از تو ماشین نانا اینا برداشتم ببینم چیه و به بقیه خاطره ها اون پشت پیوست 
و اینکه در مورد داستان در بطری ها وخیریه و اینا همتون به اندازه ی کافی اطلاعات دارین اما این کافه ای که میریم یه کار قشنگ مث یه سری جاهای دیگه کرده و اونم اینه که یه سری شیشه روی میزا قرار دادن برای اینکه در بطریها رو تو شیشه ها بریزن و بعد تحویل خیریه  بدن 
این شکلی ، خب من از بقیه ی خوراکیا که کیک شکلاتی و شیرینی دانمارکی الف بود و کلمپه و پسته تازه و میوه های قشنگم و شکلات و اینا بود عکس نمیذارم دلتون نخواد ، الان حق دارین خرخرمو بجویین  :))
ولی به بنفشتون افتخار کنین این همه خورد چاق نشد و وزنش ثابت موند  :)))
نظرات 11 + ارسال نظر
sam سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 12:57 http://royaye--talkh.persianblog.ir/

حسابی خوش گذروندینا

آره خیلی خدا رو شکر

یادداشت های روزمرگی دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 19:06

به به چه خوراکی های خوشمزه ای. نوش جونت بنفش جان.. گوشت بشه به تنت. :)
خدا رو شکر که روزات خوب می گذره.

مرسییی عزیزم گوشت نشه ولی من راضیترمممم
:*:*:* شکر شکر شکر

سین یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 19:54

سلام عزیزم از عکسا معلومه حسابی بهت خوش گذشته
همیشه خوش باشی دوستم

مرسی عزیزم جای همه خااالییی

ویولا یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 19:06 http://www.sadafy.persianblog.ir

وای خدای منننننننننننننننننننننن چه خوب بودن خوردنی ها!!! نوش جان
جدیدا دقت کردم فقط به غذا اینطور سریع عکس العمل نشون می دم!!!

عزیزم خب حق داری لیست و شروع کردی به خوردن یا از عذاب وجدان له شم؟؟؟

توت یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 16:24 http://pasazvesal.blogsky.com

واقعا وزنت ثابت مونده؟
یه اسطوره ی چاق نشدن هستیا واسه خودت (:
اصلا حجم خوردنی ها رو ببین

:)))) نه بابا من چاقمممم اونایی که حجیمه رو تنهایی نخوردم شریک داشتم :))

busymind یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 09:31 http://busymind.blog.ir/

هیییییی
چه خوراکی هایی!!!
ما که از بس تو دانشگاه غذای کافور دار خوردیم همه احساساتمون از بین رفته!
این جور پست هایی که میزارین دوست دارم برم خودکشی کنم از تنهایی و غذاهای مزخرف

تابستونم دانشگاه بودی؟
دست به کار شو خودت آشپزی کن خب تنبل نباشششش

مرمر یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 09:20 http://www.m-h-1390.blog.ir

یعنیییییی من خااا همشونووو میخوام همشونوووو به ترتیییب الویت بندی میکنم بریم بخوریییییم
پایییزت مبارک دوست خوبم همیشه به خوشی:)))))

خوش میگذره ولی راستش پشت هم کیف نمیده هااا
باید آروم آروم خورد اینا رو
مرسییی عزیزمممم

موج یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 08:43 http://delnevashtehae1moj.mihanblog.com/

میگم یه وقت سو تغذیه نگیری عزیزم

مواظبم مواظبم :))

سیما شنبه 4 مهر 1394 ساعت 23:53 http://gholak-banoo.persianblog.ir

من الان دارم به خوراکی ها فکر می کنم...

منم هنوز تو فکرشونم هعی هعی

چوپان شنبه 4 مهر 1394 ساعت 20:40

اصن محاله به من سر بزنی بخاطر خودم. حتمن یه پستی چیزی گذاشتی. منم تلافی کردم و فقط بخاطر عکس خوراکیا اومدم. دلت بسوزه.
نوش جون. انشالله چاق بشی.

خب من وقتی آنلاینم پست میذارم و به بقیه سر میزنم بقیه مواقع که سرم گرمه همینکه عکس خوراکیا رو دیدی و ایشالله هوس کردی بسمه

مگهان شنبه 4 مهر 1394 ساعت 20:03 http://meghan.blogsky.com

منم می خواستم عکس خوردنی هام رو بذارم ولی گفتم شاید کسی دلش بخواد:(
این روزا هیییی نگرانم دل کسی ازم نشکنه و دلش چیزی نخواد...هعییی...
خیلی خوب بود که! همزمان با شما منم تهران گردی دو روزه داشتم بنفش جان
اووووممم لواشک..اوممممممم کلمپهههه آخ

مگهان جون میومدی پیش ما ، اتفاقن من این دو روز خیلی تو فکرت بودم دیگه اومدم کامنتای وبلاگتو خوندم و خیالم راحت شد مامان بابات خوبن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد