سی سالگی ها
سی سالگی ها

سی سالگی ها

40

سلام سلام 

خوبین خوشین ؟ چه خبرااا؟

من اومدم اما نه با یه پست طولانی 

دیدم همش باید عکس غذا و خوراکی بذارم ازینجا هم خانوم باردار رد میشه درست نیست هعی هعی  خلاصه بدونین که ما خیلی خوراکیای مهیج خوردیم (ای کوفت بخوری بنفش)

خب من هنوز تقریبن درگیر مهمون داریم جاتون خالی ، درگیر کار هم هستم ، ازونور کلاسامونم شروع شده به به به زندگی خلاصه 

تا یه شنبه مهمونام هستن و بعدش برمیگردیم به زندگی عادی  هوووورا :))

--------------------

خب اینا رو اون روز نوشتم اما بعدش کار پیش اومدو دیگه نرسیدم بقیشو بنویسم 

همین الان یکی از مهمونام رفت و امشبم یکی دیگشون میره و ایشالله از تو همین هفته برمیگردم به روال سابق 

زندگی مث همیشه در جریانه 

اتفاقات خوب و بد میفته و میگذره 

دیروز رفتیم کاخ سعد آباد و تا جایی که تونستیم از موزه ها دیدن کردیم و با پای قلم شده برگشتیم  حالا مینویسم چه جوری بود و چیا دیدیم برای اونایی که ندیدن  :) 

الان فقط اومدم اعلام زندم دلم براتون تنگ شده بکنم تا بعد  


نظرات 2 + ارسال نظر
شینا شنبه 25 مهر 1394 ساعت 13:07 http://shinazz.blogfa.com

رمز لطف می کنی بنفش عزیز؟

میفرستم برات عزیزم

ویولا یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 13:10 http://www.sadafy.persianblog.ir

سلام عزیزم خوبی؟
هعی وای من! بعنی بخاطر من دیگه عکس نذاشتی؟؟؟؟ من عجب آدمی هستماااااا تقصیر خودمه زیاد عکس العمل مثبت نشون دادم به خوراکی ها ولی بدون برای منم خوب بوده دیدن اون خوراکی های مهیج! بس که هی نمی دونم دلم چی می خواد اینجام مثل منوی تصویریه و بازش می کنم می بینم همچین آپشن هایی هم موجوده بعدش می رم تو کار اون خوراکیه!!!! مثبت بهش نگاه کن دخترم!

جوووون جووون آره بابا عذاب وجدان منو خورد ولی اگه بدونم اوکی ای که میذارم دور هم شاد شیم :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد