سی سالگی ها
سی سالگی ها

سی سالگی ها

21

سلام سلام کوزت خانوم اومده خدمتتون 

یعنی از دیشب تا حالا عین فرفره دارم کار میکنم تا همین لحظه که لوبیاپلوی تند بنفش پز رو گازه و داره دم میکشه ، البته وسطش استراحتم کردمااا

از رژیمم بگم براتون که دو سه روزه خیلی تخلف میکنم و میل شدیدی به شکلات دارم البته فک کنم با تموم شدن این بسته ی گنده که تو کشوی میز توالتم احتکار کردم میل شدیم هم از بین بره  

البته همش تقصیر اون دوستمه که اون تخم مرغ شانسی کیندرو بهم داد و ازون روز  نسبت به شکلات تمایلات عجیبی احساس میکنم 

انقدر که با شدیدترین خشونت ممکن بسته ی شکلاتو باز کردم و اولی رو گذاشتم تو دهنم و دیگه نتونستم ول کنم!

نیست بچه ی دو ساله ام ازون لحاظ  منظورمه 

دیروزم یه مشت خورده ریز لازم داشتم که اولین و مهم ترینش برس مو بود ، این برس مویی که استفاده میکردم ماشالله وحشی ترین وحشیا بود انقد موهامو میکند هرچی با لطافت باهاش برخورد میکردم وحشی تر میشد و دیگه ترسیدم مو رو سرم نذاره بمونه برای همین تو یه اقدام ناگهانی رفتم و براش هوو خریدم تا حالش جا بیاد و بفهمه نباید با من از این شوخیا بکنه ، یه شال روشن هم احتیاج داشتم که اونم ابتیاع کردم و برای دل خودمم چند تا کش مو خریدم که شاپینگ تراپی کرده باشم که اتفاقن اینا حالمو بهتر کرد 


به شدت منتظرم منابع ارشد رشتمون اعلام شه بشینم درس بخونم واقعن کلافم از بیکاری و بیهودگی الان تا اول مهر که کلاسا و کارگاهها شروع میشه واقعن فرصت مناسبیه برای درس خوندن و من به جای این کار نشستم هی کتابای متفرقه میخونم و فیلم میبینم و کارای خونه هم که به هر حال گردنمه تا زمانی که وضعیت کمر مامانم مشخص بشه .

البته یه چیزایی به عنوان منابع هست ولی هر جا یه چیزیه نیست ما خیلی خاصیم ازون لحاظ متفاوتیم همه جا و فرق میکنیم

یکی از دوستام میگفت امسال هر دانشگاهی که فکرشو بکنی رشتمونو آورده و دیگه ازین به بعد مث قبل کم نیست پس باید بجنبیم تا دست زیاد نشده 



نظرات 4 + ارسال نظر
ویولا چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 19:34 http://sadafy.persianblog.ir

وای منم شکلات دوس دارم ولی نه هر شکلاتی رو یعنی مامی بسته بسته از اروپا شکلات میاره هر بار میاد ولی من شاید یه مدلش رو هر بار دوست داشته باشم ولی اون دوست مهربون و جنتلمن سویسی مون که از اونجا میاد هر بار برای من! یه بسته شکلات لیندت حسابی میاره و واقعا شکلاتاش محشره!!! این سری آخر که از ناراحتی اینکه شکلاتاش داره تموم میشه چند تایی شونو تو سوراخ سنبه های مختلف خونه و یخچال فریزر قایم کرده بودم که البته الان که دارم این ستون رو می نگارم!!! اونها هم تهش در اومده و تموم شده!
در مورد کار هم چیز بسسسیار خوبیه و بهترین وجهش هم استقلال مالی و شخصیتیه خانوم هاست و البته اینو کسی داره بهت میگه که دیگه بعد 11-12 سال کار بی وقفه کم دلش نمی خواد که خودشو بازخرید کنه و بشینه تو خونه پای بچه داری و کدبانوگری!!!!!! زرشک!
ارشد هم اگه دوست داری امیدوارم قبول بشی ولی خداییش همه دردسرهای ارشد درست بعد از قبولی بوجود میاد!!!! یعنی دیگه خواب خوش یه رویاست! موندم ترم بعدی و ترم پایان نامه رو چه کنم!!!!!! خدایا کمک کن!

شکلات خیلی کیف میده وقتی آدم بهش گیر میده دیگه نمیشه ولش کردددد وااای من عاشق شکلاتم یه روزایی، خودمم عادت دارم قایم میکنم که سورپرایز شم آره منم خیلی دوس دارم کار کردنو همیشه یه جوری سرمو با کار پاره وقت گرم کردم ولی الان واقعن دوس دارم یه کار خوب درست حسابی داشته باشم ، به نظرم خانوما بهتره کارشون نیمه وقت باشه که بقیه ی وقتشونو به روحشون رسیدگی کنن
خدا از دهنت بشنوه ، خیلی دوس دارم بخونم ارشد و تموم کنم دقیقن همه ی آدمایی که ارشد میخونن اینا رو میگن ولی دو ساله و بعدش کلی شرایط بهتر میشه
امان از پایان نامه اماااااااااااااان

ندا سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 12:10 http://dedaee.blogfa.com

وای؛ شکلاتاشو؛ این عکسه رو جعبه شکلاته چه باحاله؛ من یه ورژن دیگشو روی یه جعبه ی فلزی گردالی قدیمی دیدم! نوش جونت
خریداتم مبارک؛ چقدر زود به زود خرید تراپی باید بکنی

به منم رشته تو میگی؟(البته اگه میخوای؛ اگه خوشت نمیاد هم نگو)

خیلی خوشمزن لعنتیااااا چیکااار کنم
اون شاپینگ تراپی جمعه کیف نداد بهم خیلی پول الکی از کفم رفت این خوب بود همش رو هم شد 50 تومن آره عزیزم میگمم

مهدی سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 10:31 http://purpose.blog.ir

رشتتون چیی هست؟

میگم بهتون

دختری بنام اُمید! دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 17:36

خریدهاتون مبارک، کش مو خال خالیه خیلی بامزه است:))
شاپینگ تراپی! اصطلاح جالبیه!

مرسی مرسی عزیزم ، قابلتو نداره هاااا
آره دیگه خرید دیدی حال آدمو خوب میکنه ما اینجوری میریم تراپیییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد