سی سالگی ها
سی سالگی ها

سی سالگی ها

31

سلام سلام چطور مطورین؟ 

میخواستم امروز براتون سفرنامه ی بیست و چهار ساعته بذارم البته بدون عکس زیاد چون خیلی دلتون میخواست و اینا اما دیروز که برگشتم چشممون روشن شد به یه لپ تاپ خراب! لپ تاپ گوگولیم دوست قدیمیم عشق دوران جوونیم به فنا رفته و معلوم نیست چشه باید امروز عصر ببرمش نشون دکتر بدم تا بفهمم چرا روشن نمیشه چرااا

فقط اینکه امیدوارم خیلی خرجش بالا نباشه چون نو جاب نو مانی ! 

ازونجایی که تقریبن همه ی اطلاعاتمو ریخته بودم رو هاردم خیلی نگرانی اطلاعاتمو ندارم ولی قطعن مشکل سخت افزاریه هعی هعی هعی 

الانم با تبلتم در خدمتتونم و یکم وبلاگ گردی باهاش سخته ولی سعی میکنم بهتون سر بزنم 

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام مطلبتون جالب بود.دعوتین به وبلاگم اینم حتما بیاین........

یـہ وقتــــــایے هست کـہ جواب همـہ نگرانیـــات و دلتنگیات

میشـــہ یـہ جملـہ

کـہ میکوبـטּ تو صورتــــت

بهم گیر نـــــــده، حوصلـہ ندارم

مرسی از دعوت

خانم توت فرنگی یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 08:20 http://pasazvesal.blogsky.com

آخی! خدا هیچ وب گردی رو بی لپ تاپ نکنه (:

ایشالله ایشالله آمیییییییییییییین

تارا یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 06:39 http://dokhtarekhoone.persianblog.ir

سلام بنفشی:)
لب تاپت رو به یه جای مطمئن واسه تعمیر بده ، من همه وبلاگ گردیام با تبلته حتی پست های بدون عکس هم با تبلت میذارم:))

سلام تارا جونی خودم مث شیر بالا سرش وایمیستم نمیتونم بچمو همینجوری بدم دست غریبه ها چون
من با کیبورد لپ تاپ خیلی راحت و سریع تایپ میکنم اما کیبور تبلت خیلی سوسولیه دو دستی نمیشه افتاد به جونش

مگهان شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 15:57

من فقط با گوشیم برای وب گردی راحتم !
لپ تاپم رو هیچ وقت استفاده نمی کنم ؛) قرض بدمش ؟! ؛)

واقعن؟ داریم مگه؟
من انقد با لپ تاپ هپی ام که خدا میدونه ، با گوشی بخوای یه کامنت بذاری دو روز میگذره حتی
خدا رو شکر لپ تاپم مشکل شارژر داشت و حل شد خودش هنوز بهم وفاداره

چوپان شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 13:33

سه ماه پیش همین مشکل برای منم پیش اومد، الان یه لپ تاپ نو دارم. دلتم بسوزه.

من فقیرم لپ تاپ نو نمیتونم بگیرم فعلن دلم سووووخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد