سی سالگی ها
سی سالگی ها

سی سالگی ها

36

سلام سلام خوبین خوشین؟ هوا داره خنک میشه ها 

بدا به حال من و میوه های پاییزی که همیشه هستن این نارنگی خان فک کنم فقط دو ماه تو یخچال ما نبود دلم برای میوه های خوشمزه ی تابستونی و کولر عزیزم  تنگ میشه 

تو پست قبلی در مورد اسنپ نوشتم سوال کردین ، اسنپ یه اپلیکیشن هست که شما دانلود میکنین و بعد ازثبت نامش میتونین سرویس اولتونو تا سقف ده تومن  رایگان استفاده کنین تازه هر کی هم معرفی کنین و اون از سیستم استفاده کنه به شما اعتبار میدن مثلن اگه شما از لینکی که اسنپ به من میده استفاده کنین بعد از ثبت نام و استفاده ی اولتون به منم اعتبار میده ،برای زمانایی که پول نقد همراهتون نیست میتونین کرایه رو اینترنتی  با خود اپلیکیشن پرداخت کنین ،خیلی خوبه برای وقتایی که تو خیابون هستین البته الان ماشیناش کم هستن و ممکنه اسنپ نباشه اطرافتون همیشه  ولی روز به روز دارن گسترش میدن چون  قیمتاش نسبت به آژانس مناسب تره  ما که راضی ایم و راننده هاشم خیلی مودبن البته این سیستمو اونایی که خارج از کشور زندگی میکنن یا رفتن دیدن  که  بلاخره اینجا  هم راه افتاد :) نمیدونم چرا لینک نمیشه  خب اینه لینک http://snapp.ir/signup/4054238394

از کار و زندگی براتون بگم که مث همیشه زندگی ادامه داره ، یه کیف دیدم که بهش دل بستم و احساس میکنم باید بخرمش ، حالا بخرمش براتون عکسشو میذارم ببینین چی عاشقم کرده ، فردا میریم با آقای پست قبلی مغازهه که جفتمون خرید داریم  ازونجا .

دیگه این چند روز انقد عکس مراسم خاکسپاری و گریه و زاری برامون تو واتزاپ و وایبر فرستادن که اعصابمون حسابی خراشیده و خورد شده .

از هفته ی دیگه هم بریم مدرسه و علم بی اندوزیم  ،چهار سال پیش همین موقع ها بود که رضا یکی از دوستام بهم گفت صدف خواهرش داره کنکور میده  و تو سر منم جرقه خوررد که ئه منم کنکور ، و  خیلی راحت قبول شدم و برگشتم دانشگاه ، واقعن از تصمیمی که گرفتم تا همین لحظه راضیم و برنامه های جدی تری دارم  

این روزا خیلی تنبل شدم همش دلم میخواد استراحت کنم نمیدونم به خاطر تغییر فصله یا نه ، پریروز هم رفتیم باغ اون دوستمون دوباره و باز تا 8 صبح بیدار نشستیم و دو ساعت بعدش بیشتر نخوابیدیم و تا شب تو هپروت بودم ولی خیلی خوش گذشت خب و این دفعه براتون عکس نمیذارم که دلتون نخواد البته این سری کباب نخوردیم  از کباب خوشمزه تر خوردیم  :دی

همون روز قبل باغ رفتن هم رفتم پیش دوستم و سر موهامو یکم کوتاه کردم و سلامتی رو بهشون برگردوندم 

من موهای پر و خوبی دارم ولی جدیدن ریزش موهام زیاده و احساس میکنم داره کم میشه  "خانومای عزیز" راه حلی برای جلوگیری از ریزش مو سراغ دارن؟

نظرات 9 + ارسال نظر
مگهان شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 13:05

یه مدت زینک پلاس چنینی چیزی می خوردم هم ناخنام نمی شکست دیگه هم موهام نمی ریخت!
باید باز برم بخرم ؛) دکتر خانوادگیم تجویزش کرده بود...

مث اینکه زینک خیلی خوبه منم کم کم باید تنبلی رو بذارم کنار و برم از یه دکتر بپرسم همینجوری جرئت نمیکنم قرص بخورم

تارا پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 18:06 http://dokhtarekhoone.persianblog.ir

سلام بنفشی:)
برای ریزش موها دکتر برو ولی موهای خیلی بلند هم تاثیر داره توی ریزش هر چی بلندتر باشه بیشتر میریزه سنگین میشه:)
اسنپ قیمتش چقدر با آژانس فرق داره خیلی یا کم؟

سلام تارا جووون
آره موهام خیلی بلند شده یکم نوکشونو کوتاه کردم ولی خیلی بلند و سنگینه هنوز دلم نمیاد برم مثلن کوتاه ترشون کنم راستش
اسنپ خوبیش اینه بهت میگه نرخ مسیر چقدره میتونی همون موقع زنگ بزنی از آژانس قیمت بگیری من مقایسه کردم مثلن مسیری که آژانس دم خونمون گفت 22 اسنپ گفت 16.500 خیلی تفاوت بود واقعن

چوپان پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 08:51

باید اول ببینی علت ریزش مو چیه؟ کلن عوامل آسیب زننده به مو اینان: نور آفتاب، الکتریسیته ساکن، گرما، مواد قلیایی، کشش، آلودگی پوست و غبار و ...
سعی کن حتمن از تجویز پزشک استفاده کنی نه آرایشگر و دوستان.
الان روشهای شبیه اسنپ زیاد شده. مثل سامانه 193 و یا فیشاپ و ...

علت فک کنم هیچ کدامه
باید برم دکتر حتمن
193 که خوب تلفنیه اسنپ تلفنی نیست اصن فیشاپ رو نمیدونم چیه

مهدی پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 07:32 http://PURPOSE.BLOG.IR

قرصشم خوبه.
برا ریزش مو معمولا قرصشو میدن

آره با آمپولم مشکل ندارم ویتامین کلن خوبه

سین چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 22:13 http://sin-sin.persianblog.ir/

کتیرا رو که میخری پودرش رو نخر
کتیرا اون مدلی که شبیه ناخنه نمیدونم اسمش چیه
ولی پودری نخر و اسیاب نشده رو بخر
بعد بذارش تو ی ظرف و روش اب جوش بریز کم بریز اولش(اگه خیلی غلیظ بود بازم بهش اب اضافه کن)
بعد با ی چنگال هم بزن تا کتیرا حل بشه
البته میتونی اولش بذاری یکم خیس بخوره تا بهتر حل بشه
بعد قبل از حمام ازش استفاده کن
و دیگه اینکه تو یخچال هم ازش نگهداری کن تا زود خراب نشه
اون کتیرا که شما میگی برای بعد از حمامه و مو رو فر میکنه

آهان ازونا دیدم خواهرم قدیما درست میکرد ایول مچکرمممم
بوووووس

لیدی سین چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 19:30 http://lady-sin.blogsky.com/

من یه مدتی رژیم گرفتم و موهام ریخت . دکتر بهم یه قرص داد به اسم
cystine B6 که وقتی خوردم کلا ریزشش متوقف شد.
حالا باید ببینی علت ریزشت چیه ؟ قرصش خوب بود و من از یه داروخانه تو کاشانی خریدمش که اصل بود .

ئه، قرصش شامل ویتامین بی بوده
من خیلی وقته میریزه موهام ولی زیاد بود معلوم نمیشد الان دیگه دارم نگران میشم

مهدی چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 19:18 http://purpose.blog.ir

من شنیدم که ویتامین ب کمپلکس‌ (به انگلیسی: Vitamin B Complex)
باعث جلوگیری از ریزش مو میشه

باید یه آمپول ب کمپلکس بزنم انگار

خانم توت فرنگی چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 18:51 http://pasazvesal.blogsky.com

منم تازگیا حس می کنم موهام می ریزه. بیان راه حل بدن منم استفاده کنم

راه حلا آمادس
ب کمپلکس انگار مهمهههه

سین چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 12:26 http://sin-sin.persianblog.ir/

روغن نارگیل برای مو خیلی خوبه
بعد دیگه کتیرا برای رویش مجدد موها
البته باید ی کتیرای خیلی خوب بخری
شده من خیلی جاها خریدم ولی تاثیری نداشته
ولی الان جدیدا از ی دارو گیاهی میخرم و واقعا تاثیرش خیلی خوبه
منم موهام ریزش داشت خیلی زیاد
ی شامپو میخرم خیلی خیلی بهتر شده
شامپو خاویار اونم از همون دارو گیاهی میگیرم

ئه مرسی مرسییی
برم دنبالشون
کتیرا رو چه جوری استفاده میکنی؟
مث ژل؟ خب موها فرفری میشه که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد