سی سالگی ها
سی سالگی ها

سی سالگی ها

35

سلام سلام

چند وقتی بود یکی از دوستام با دختر فسقلیش که عشق منه و خیلی با مزس اومده بود ایران و قسمت نشده بود که دخترشو ببینیم بچلونیم  خلاصه دم رفتنی دیروز یه قرار گذاشت برای سوزی چلونی به دخترش میگم سوزی چون عین همون کارتون سوزیه که میرفت زیر میز تخم مرغ میخورد :))

قرارمون دیروز ساعت 6 پالادیوم بود، قرار بود من و یکی از دوستان ازینجا با هم بریم که ماشین دوستم خراب شد که مجبور شدیم اسنپ بگیریم ، حالا در مورد اسنپ بیشتر براتون توضیح میدم ، این وسط ماشین آقای اسنپ هم پایین میدون الف سر دور برگردون خاموش شد و دیگه روشن نشد و و مابقیه راهو قدم زنون رفتیم البته راهیم نبود  ولی چیزی که برام جالبه مردم عزیزی بودن که پشت ماشین هی بووووق بووووق جییییغ جیییییغ که برو ، خب نمیتونه به ماشین بال نصب کنه یا بغلش کنه بذارتش اونور یا باهاش صحبت کنه که تروخدا برو اونور اینا پشت سرن ، یعنی ناراحتی خرابی ماشین یه طرف اعصابی که مردم عزیزمون جای کمک به اقای راننده خورد کردن یه طرف بلاخره اون وسطم یه آقای کارگری اومد کمک و یه آقای موتوری هم اومد و ماشین بنده ی خدا رو کشون کشون بردن یه گوشه ، رسیدیم پالادیوم  و با دوستم رفتیم یه دوری توش زدیم و یکی دیگه از بچه ها هم بهمون ملحق شد و  من سی دی جدید چارتارو برای دوستم که عازم بود خریدم و اونا هم یه کیف با مزه از ال سی برای سوزی خریدن و دیگه دوستمم بهمون اضافه شد و نشستیم به حرف زدن و بعدش شد موقع غذا سفارش دادن که من سفارش غذا رو سپردم به دوستان که کاش میمردم و همچین کاری نمیکردم ، سوشی  !!! دوستان حاااااالم به هم خورد ، این چه کوفت و زهرماریه این ژاپنیا میخورن ، یعنی هنوز که دارم تایپ میکنم مزه ی گند ماهی خام و جلبک و آووکادو با برنج و سویا سس تو دهنمه ، ای کوفت بخوری بنفش این چی بودددد آخه هوووووووق  یعنی حالم بد شد ، ماهیاش خیلی کلفت بود ، درس عبرتی شد که دیگه لب به این آشغال نزنم تیکه ی آخریم که خوردم ماهیش انقد زیاد بود که همونجوری که  تو دهنم بود میخواستم بالا بیارم که شکر خدا دستمال نزدیک بود !!!! ببخشید !!!! شانسی که آوردم اون یه دونه پیتزا سبزیجاتی بود که سفارش دادیم و نفری دو تا اسلایس خوردیم تا حدودی حالمو بهتر کرد ، کی فک میکرد یه روزی  پیتزا سبزیجات حال منو خوب کنه 

ولی جدا از بحث شکمی شب خوبی بود و بهمون خیلی خوش گذشت بعد شام مهیج!!!! اومدیم پایین و از کافه رییس چایی گرفتیم و دیگه عکس انداختیم و اومدیم بیرون و قدم زنون همونجوری که اسنپ سرچ میکردیم یکم راه رفتیم و رسیدیم به آژانس و یکی از بچه ها اسنپ گرفت و ماام با آژانس برگشتیم خونه 

بیشتر هدفم از آپدیت کردن امروز این بود که بگم سوشی خیلی آشغاله خیلی فاجعس حتی مزه ی سگ مرده میده نخورین، فقط ریختش خوبه 

اینم ریختش خدمت شما 

نظرات 8 + ارسال نظر
لیدی سین دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 13:47 http://lady-sin.blogsky.com/

من کامنتتو خوندم ترسیدم .
این دکتری که میرم اسمش قربان پور هست . تو کاشانی سر جنت آباد.
همونیه که می شناسیش ؟
الانم بی شعور 160 تومن پیش پیش گرفته :(
نمی دونم میشه کنسل کرد یا نه ؟
اگر همون بود بهم بگو فردا برم کنسل کنم رفتنم رو پیشش

عزیزم همونه یعنی باید میدیدی چه بلایی سر دوستم اومد بعد از دو ماه تمام مواد معدنی بعدنشو از دست داد و موقع آزمایش هیچی نداشت از پتاسیم بگیر تا سدیم!!!! اعصاب و روان خراشیده
خود خانوم دکترم به شدت بد اخلاق و بی تربیت آخرین سری دوستم باهاش دعوا کرد و از مطبش اومد بیرون چون زده بود محکم بهش که برو برو اونقد که باید کم نکردی تا انقدم کم نکردی نیا

سین یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 23:59 http://sin-sin.persianblog.ir/

سلام ممنون از کامنت ها بنفش عزیز
لپ تاپ نو مبارک
و در مورد غذا هم وای چه فاجعه ای بوده
من بویاییم خیلی قویه و اصلا اصلا نمیتونم اینجور غذا هارو بخورم!!

خواهش میکنم عزیزم
مرسی مرسی
وااای من حالم واقعن بد شدباز بهش فک کردم :))

چوپان یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 19:51 http://choopana.persianblog.ir

در کل غذاهای شرقی با همه سلامتشون ولی با ذائقه ما جور در نمیان. اما میتونستی سوشی با ماهی سالمون دودی سفارش بدی که طعم بسیار مقبولیه. به هر حال خوشت نیومد ولی ممنون که به رستوران ما هم سر زدین.

خیلی بد بود خیلیییییی اگه رستوران شماس ببندینش لطفن :))

دختر رویا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 17:50

سلام بنفشی جون
خیلی وقته می خونمت.
اسنپ یه چیزی مثل آژانسه نه؟
راستی در مورد تاثیر کرم هایی که خریدی برامون بگو.
من میخواستم کرم رفع سیاهی چشم بگیرم گفتن تاثیر نداره
خوبه حالا میگی نو جاب نو مانی این همه ولخرجی می کنی بنفش مایه دار

سلام عزیزم مرسی که پیشم میای آره اسنپ آژانس طوره تو پست بعدیم میگم بهتون
راستش من تو این مدت کوتاه تاثیرشو رو سیاهی چشمم دارم حس میکنم که کمرنگ شده دوستامم باهام موافقن :) ای بابا واقعن نو جاب نو مانیییی :((

تارا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 17:24 http://dokhtarekhoone.persianblog.ir

سلام بنفشی:)
مزه ی سگ مرده

سلام تارا جووون
واقعن خود سگ مرده بود :))

سیما یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 16:28 http://gholak-banoo.persianblog.ir

وای نگو بنفش...سوشی بد باشه. من عاشقشم. البته همسری هم مثل تو فکر می کنه. اما من...وای الان رفتم توی هوا...یعنی من همه نوع سی وید رو دوست دارم. به قول همسر احتمالا من توی زندگی گذشته ماهی بودم توی اعماق دریاها و محل تغذیه ام سی وید ها بوده. من یه دوست ژاپنی دارم. این توی غذاهاش سی وید می ریزه بعد من مثل این اسکل ها همش بالا غذاشم از سی وید ها می خورم.
مزه بد سوشی هم به خاطر سی وید هست. بوی دریا می ده... و البته اگه اوکادو دوست نداشته باشی...من وقتی وج نبودم عشق سوشی سالمون خام بودم. می گم عشق بخون عشق...!!!هی سوشی....
الان برای خودم درست می کنم گاهی...وجش رو...خیلی خوبه!!!

وای سیما جون همراهامم دوس داشتن لا مصبو نه میشد جویید نه میشد درسته قورت داد اصن یه وعضی بوووود فاجعههههه باز فک کنم وجیش بهترههه کاش دیروز تو جای من اونارو میخوردیی

مهدی یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 13:40 http://PURPOSE.BLOG.IR

از آخر اسنپ چی بود؟؟؟
راستی یه جا خوندم که راز عمر طولانی ژاپنیها همین خام خوری و سبزی خوریشونه!!

اسنپو تو پست بعدیم توضیح میدم چیه و چه جوریه
ولی واقعن ژاپنیا چه جوری میتونن این آشغالو بخورن؟

مگهان یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 11:46

یه عکس سانسور شده می ذاشتین از خودتون خب :دی


آلبوم چارتار خیلی خوبه دوس دارم ...:)

عکس سانسور شده که فایده نداره
بی سانسورشو گذاشتم حالا شاید یه روز خودم هنوز گوش نکردم امروز برای خودم میگیرم ببینم چیه خیلی تعریف و نقد ازش شنیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد