سی سالگی ها
سی سالگی ها

سی سالگی ها

25

سلام سلام خوبین؟

چه خبرا؟

آقا ما زندگیمون خیلی یه نواخته رومون نمیشه بیایم اینجا بنویسیم بیدار شدم پختم شستم رفتم دوستمو دیدم !

به جاش هفته ی دیگه با دوستامون میریم طالقان براتون خاطره ی تصویری میذارم اهم اهم

خب مطلب امروز چی باشه؟

آهان دو سه روزه چت کردم رو دستبند بافی اعصابم ندارم میزنم نصفه میبافم میبرم از اول شروع میکنم ،  یه فازی برداشتم کلن با خودم

دندونم یکم اذیتم داره میکنه البته از یکم بیشتر ولی من از دندونپزشکا میترسم 

اصن این دندون باگ خلقته به نظرم میتونستیم بکنیم از اول نو در بیاد مث ناخون مث مو چرا  اینجوری کرد خدا با ما 

آخرین سری که دندون پزشکی بودم یه لگدی زدم یه لگدی زدم که دکتر هوااااار میکشید

راستی من یک کیلو دیگه هم کم کردم فک کنم با این ماهی یک کیلو کم کردنامو این مثلن رژیمی که گرفتم میتونم رکورد طولانی ترین رژیم غذایی رو ثبت کنم 

البته من اگه 6 ماه دیگه به وزن ایده آلم برسم هم راضیم ، برسم اصن 6 ماه دیگه برسم ، دختره ی چاق

امروز آبگوشت درست کردم در حد لالیگا تند و فلفلی تعریف از خود هم باشه خیلی خوب شد ! 

بار اولم بود نمیدونم چرا هیچ وقت درست نکرده بودم خیلیم راحته واسه خودش پخت منم کاری به کارش نداشتم زیاد برخلاف هر چیزی که درست میکنم هزار بار بهش کار دارم ، دیگه خلاصه مامان بزرگ و مامان نانا هم اومدن و دور هم آبگوشت خوردیم جاتون خالی ،  حالا باید یکم ورجه وورجه کنم بسوزونم این غذای چاق پرکالری رو 

چند وقته میخوام پاوربانک بخرم منتظرم این دیجی کالا پاور بانکی که خوشم اومده رو حراج کنه چون خیلی داره گرون میده ، یا اینکه برم و بخرم ، آقای پست قبلی پیشنهاد دادن که بریم با هم بگیریم نمیدونم حالا کی بشه  چون داره کارشو عوض میکنه و حسابی درگیر دو تا کار با همه دیروزم بعد یه ماه چشممون به جمال هم روشن شد و یه قهوه با هم خوردیم و همین ، نه حرفی نه چیزی فقط چند تا وسیله باید به هم میرسوندیم که رسوندیم به هم ، دیگه همین دیگه

من نمیفهمم واقعن مگه من چمه؟! دیروز البته وسط اون نه حرفی نه چیزیا بنده یه نطقی کردم که نمیدونم از کجام در آوردم و اون این بود که گفتم من اراده کنم میتونم عاشق شم! ایشونم گفتن خب چرا نمیشی ؟ گفتم چون نمیخوام!

این حرفه آخه؟ بنفش دیوانه؟! 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سیما چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 02:12 http://gholak-banoo.persianblog.ir

برای آقای پست قبل هم می تونی این آهنگ و بزاری...
البته توش مورد هم داره، اما من خیلی دوستش دارم.
Meghan Trainor - Title

ئه بذار ببینم چیهههه

سیما چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 01:44 http://gholak-banoo.persianblog.ir

سلام،
چون دفعه اول هست اینجا اروووم می گم، یعنی با صدای پایین...... جدی به آقای پست قبل اینو گفتی؟!
دختر جووون این حرف بود؟!

آره جدی جدی در یه لحظه ی عجیب!!! نطق کردم واقعن
لجمو درآورده بود چون

سحر سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 18:33 http://saereh.mihanblog.com/

ولادت امام خوبی ها، امام رضا(ع) رو بهتون تبریک میگم.با آرروزی بهترینها
96518

مرسی !

مهدی سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 15:26 http://Purpose.blog.ir

چه زندگی سختی!من فقط میخورم و وبگردی میکنم و میخابم دیگه شستشو و پخت و پز و رفت و روب و ....ندارم خداروشکر!!
براچی به دندونپزشک لگد زدین؟!!!

من کار خیلی دارم از یه ماه دیگه باید به شدت پذیرای غرغرای من باشین
اجازه بدین مدارس باز شه
چون میترسم احساس کردم داره منو میکشه به صورت ناخودآگاه لگد زدممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد