سی سالگی ها
سی سالگی ها

سی سالگی ها

20

سلام سلام  خوبین ؟

آدم نمیدونه از کجا شروع کنه به خدا انقد که هیچ اتفاقی نمیفته ! تابستون بی خاصیت همینه ها

دیروز بدو بدو کارامو کردم و رفتم آرایشگاه دوستم و خیال خودمو برای مدتها راحت کردم با مشکی کردن مجدد موهام ، موهای خودم مشکیه ولی انقد هر دفعه یه بلایی سرشون آورده بودم هفت رنگ شده بود برای همینم گفتم تا اطلاع ثانوی بهشون استراحت بدم و به رنگ اصلی در بیارمشون ، خلاصه که خودمو وقتی تو آینه دیدم انقد از خودم راضی بودم که زنگ زدم به نانا که قرار بود بره پیش خواهرم و گفتم اگه هستی هنوز من بیام اونجا شو آف کنم که اون گفت دارم برمیگردم و منم بیخیال شوآف شدم و به دوستم گفتم هر وقت سالنت شلوغ بود بگو من بیام اینجا  

بعدم دیدم دوستم با حنا هندی تتو زده رو دستش و منم یهو جرقه ای تو سرم زده شد که توام بزن توام بزن و اینگونه بود که من تبدیل به یه بنفش بی نهایت شدم و قرار شد که تا اطلاع ثانوی که این رو دستمه هر وقت دیدمش یادم باشه که باید بی نهایت رو بخوام همیشه! اینم عکسش که البته تو عکس خیلی خوب نیفتاده چون تازه من دیروز فهمیدم که چه کار سختیه بخوای از مچ دستت عکس بندازی!  


 دیگه جونم براتون بگه که اومدم خونه و مامان جان تا منو دید آه از نهادش برومد که چرا انقد تیره کردی موهاتو و حیف بود و هیچ کاری نمیتونی بکنی حالا حالاها و دیگه گفتم هدف همین بوده مادرجان .

امروزم مادر بزرگ گوگولیم خونمونه و قراره فردا با نانا اینا بره شمال و من از الان لیست سوغاتی هایی که مامان نانا و مادربزرگ باید برام بیارن و نوشتم و دادم بهشون 

چون تو سفر اخیرم به شمال یه سری چیز میز دیدم که نمیدونم تحت تاثیر چه جوی نخریدم و خوبیش اینه نانا باهام بود و میدونه چی میخوام ، بنفش به این پررویی دیده بودین تا حالا؟


نظرات 10 + ارسال نظر
نغمه جمعه 8 آبان 1394 ساعت 16:37

بدک نشده

خدارو شکر من فک میکردم افتضاح شده

ویولا پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 20:30 http://www.sadafy.persianblog.ir

به به چه عکسی چه ناخن های زیبا و مرتبی . من از اون ایده تتوی موقت خوشم اومد راستش خیلی وقت بود دلم میخواد که یکی دوتا تتو ی خیلی کوچولو داشته باشم ولی اولش که پارتنر دوست نداشت و بعدش هم خودم از صرافتش افتادم ولی شاید بعد اومدن نی نی برم اینکارو بکنم!!!! (یک عدد مادر بعد از این_ سوسول_ خفن!!!)

تتوی موقت خیلی خوبه هر وقت هرطرحی و هر جایی دلت بخواد میزنی حالشو میبری، چیز خاصیم نیست رنگ و حناس نظرم اینه یه loading... رو دلت بزن پارتنر خوشش بیاد

دکتر چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 15:43 http://boregot.blog.ir

خیلى هم خوشگل... :-)

مرسیییی

مگهان یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 21:44 http://meghan.blogsky.com

از عکس دست ؛)

+ دورن از ما... :دی فکر کردم تشریف میارن رشت

نه رشت نمیان
رشتو خودم تشریف میارم

م ا ه ی یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 19:28 http://mahimahii.persianblog.ir/

مبارکت باشه موهات
لاکت هم قشنگه
من حنا میذارم کل دستمو از بازو تا انگشتام و حنا میذارم که خیلی هم شیک و قشنگه خدایی...مبارکه

مرسی مرسی
آره حنا باحاله به شرطی که قشنگ کشیده بشه عالیهههه

آشتی یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 16:19

سلام.
موهات مبارک. منم موهای خودم تیره است. قهوه ای خیلی تیره. ولی دیگه اون رنگی بهم نمیاد. یا شرابی میکنم یا قهوه ای متوسط و روشن.
آخی..........ایشالا بی نهایت شاد باشی و خوشبخت.

سلام آشتی جون مرسی عزیزممم
یه لایت کوچولو تو موهات در بیار حالا که کوتاه کردی و راحته بعد هی رنگساژای مختلف کن حالشو ببریی
ایشالله ایشالله

ندا یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 15:11 http://dedaee.blogfa.com

ضمن موهای جدیدت مبارک شما جز ناخون قشنگایی پس!
چه تتوی کوچولو موچولوی جمع و جوری!
یه ببری یه پلنگی شمعی گلی پروانه ای؛ آخه برا چی ریاضی رو دستت تتو میکنی

مرسی ندا جووونی
آره خدا رو شکر ناخونام خوبه الانم کوتاه کردمشون نمیدونم چرا جو گیر شدم
آخه نیست خیلی ریاضی دووووس دارممم واسه اونه ولی جدی اینو گذاشتم که بدونم بی نهایت باید چیزی باشه که میخوام

مَن‌ها یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 13:50 http://manha.blogsky.com/

چه ناخن، دست و تتوی زیبایی. رنگ ناخنت خیلی خوشگله.

مرسی مرسی

میلاد اهورا یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 13:40 http://www.ahorashoping.ir/

سلام
صفر تا صد بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی به صورت کاملا رایگان از طریق مراجعه به لینک زیر:
http://daramadinternet.rozblog.com/post/244

موفق باشید

من اهلش نیستم

مگهان یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 13:37

من چرا فک کردم شما دوستمی ؟

+ چه ناخونای خوشگلی خب ...
+ کدوم شمال تشریف می برن خانواده :دی ؟

ئه چرا ؟؟
سمت محمود آباد و نور میرن ولی قطعن به همه جا سر میزنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد