سی سالگی ها
سی سالگی ها

سی سالگی ها

17

های اوری بادی خوبین خوشین سلامتین؟

من یه چند روزی در خودم فرو رفته بودم و می اندیشیدم و می اندیشیدم و می اندیشیدم 

آخرش به این نتیجه رسیدم که دنیا دو روزه ارزش این همه اندیشیدنو نداره 

باید در لحظه زندگی کنیم و هر اتفاقی بخواد بیفته میفته حالا هی ما زور کنیم که بشه وقتی قرار باشه نشه نمیشه خلاصه اینم از این و ایشالله برای همه بهترین اتفاقای ممکن بیفته 

خب جونم براتون بگه که زندگی روتین در جریانه دیروز رفتم یکی از دوستای مجازیمو دیدم که تقریبن 6 ساله میشناسمش و ایران نبود و قسمت نشده بود همدیگرو ببینیم دیروز بلاخره این اتفاق افتاد و چشممون به جمال هم روشن شد ، امروزم با دو تا از دوستام رفتیم به مدت 5 ساعت کافه نشستیم و برگشتم در حالی که چشمم داشت از دود سیگار درمیومد هنوزم میسوزه و قیافم خیلی خیلی دیدنی و جذابه واقعن

برای ناهارم قرمه سبزی گذاشتم که هنوز خودم نخوردم ببینم چیکار کردم 

راستی عکس بیلبیلکایی که خریده بودمو هنوز براتون نذاشتم امروز میذارم 

کارای خونه خیلی وقتمو میگیره و سریال فرندز هم مث یه معتاد دنبال میکنم در عرض 2 هفته 6 تا سیزنی که تو 6 سال ساخته شده رو دیدم و 4 تاش مونده فقط و موندم وقتی تموم شه چیکار کنم با استخون دردمممممم ... 

ایشون اون سطل پاپ کورنی که عرض کردم خدمتتون 

ایشونم اون کیف کوچیکی که خریدم

نظرات 9 + ارسال نظر
چوپان یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 09:45

فکر میکردم اون دوتا پیام آخرو خصوصی میکنی.
please

ئه خب آخه چیزی نبود بعدم فک کردم جوابمو نمیبینی
خصوصیشون کردم به هر حال

الی سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 23:26 http://mylife1394.blogsky.com/

چه کیف خوشگلی!
کاش این زندگی ارزش غصه خوذدن نداره در وجود منم نهادینه میشد.
با اجازه لینکتون کردم

ایشالله در وجود هممون بشه
و بتونیم بهش عمل کنیممم
واقعن
مرسی عزیزم منم اضافه کردمت

چوپان سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 23:19 http://choopana.persianblog.ir

حیف این همه پول نیست میدید به کافی شاپها؟ نهایتا 40 درصد هزینه منو واقعیه. همیشه خونه یا طبیعت رو ترجیح میدم.

دقیقن خیلی گرون در میاد ولی خب سه تا دختر برن تو طبیعت احتمالن گرگای محترم قورتشون میدن
به شخصه محیط پارک ها رو هم اصلن دوست ندارم و مناسب نمیدونم راستش
تو خونه ام دیگه پوسیدیم آخه

مهدی سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 15:08 http://purpose.blog.ir

به نظرم در لحظه زندگی کردن یه شعاره.
ذهن ادما به گذشتشون وابسته هست و همچنین به اینده.
من که تا حالا نتونستم بدون توجه به گذشته و اینده زندگی کنم.اگه میشد خیلی جالب بود

دیگه باید تلاش خودمونو بکنیم ببینیم میشه یا نه دیگه
وگرنه میگیم تلاش نکردیم بعد میخوایم در آینده حسرتشو بخوریم

تارا سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 14:01 http://dokhtarekhoone.persianblog.ir

کافه نشینی با دوستان خیلی خوب و لذت بخشه:))
کیفه هم خیلی خوشگله :)

الان دلم از این پاپ کورنا خواست ولی توی ترک هستم میدونی:)

آره خیلی خووبه انقد حرف زدم فکم داشت از جا در میومد
مرسی تاراجونی
راستی پاپ کورن میتونی بخوریاااا
چیزی نداره در حد یکی دو لیوان اوکیه !!!!

آرام سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 00:27 http://aaram.blog.ir/

فرندز رو من هم دیدم. قسمت آخرش فوق العاده غم انگیزه!

چون تموم میشه؟ هق هق هق

ندا دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 23:37 http://dedaee.blogfa.con

اونوقت اون پنج ساعت کافه نشینی رو همش در حال خوردن بودین؟! یه سره؟؟؟

نه بابا اتفاقن من امروز فقط آب هویج کرفس خوردم حتی چاییم نخوردمممم اگه رژیم نداشتم میترکوندم دوستام ولی یه غذای مهیج خوردن

رضا دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 23:33

همون لحظه ای که فرندز رو تموم کردی بیا اینجا حستو بنویس!

چرا؟ باید حس غم انگیزی باشه نه؟

یادداشت های روزمرگی دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 18:24

انشالا حالت همین طوری خوب بمونه.. سطل پاپ کورنه خوشگله..

مرسی عزیزم
ایشالله
پاپ کورنای توش مهیج ترن البته دیده نمیشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد