سی سالگی ها
سی سالگی ها

سی سالگی ها

9

سلام سلام 

من اومدم

خسته کوفته له ولی راضی از مهمونی ای که برگزار کردم و رفت تا سال دیگه

کل دیروز و امروز به امر شریف #کوزتینگ گذشت ولی در کنار دوستام بهم خیلی خوش میگذره ، اینا همکلاسیای دوره ی دبیرستانمن که همچنان و به صورت فشرده با هم ارتباط داریم و رابطمون محدود به این مهمونیای ماهانه نیست یه جوری یه اکیپ دوست صمیمی هستیم که برنامه هامونو با هم هماهنگ میکنیم ،  امروزم سعی کردیم  برنامه ی یه مسافرت سه روزه به یه جای ییلاقی یا شمال رو بریزیم که احتمالن میفته برای شهریور و دوستامون باید با همسراشون هماهنگ شن  خلاصه که امیدوارم جور شه بتونیم بریم ، تو آذرماه هم دخترونه رفتیم کرمان و کویر و خیلی خیلی بهمون خوش گذشت البته اونجا ما یه میزبان داشتیم که متاسفانه یه ذره ناهماهنگ بود و یه سری دلخوری ها به وجود اومد ولی در کل ماها وقتی کنار همیم به این چیزا توجهی نشون نمیدیم.

از مهمونی بگم که همه چی خوب برگزار شد و غذاها هم خدا رو شکر عالی شد و همه خوشحال و خندان و سیر بودن ، چون ماها هممون صفت شیکمویی داریم  خیلی به بخش شکمی مهمونی اهمیت میدیم  خودم فرصت نکردم هیچ عکسی از مهمونی و غذاها و اینا بگیرم ولی فک کنم بچه ها زحمتشو کشیدن باید ازشون بپرسم و اگه عکسی داشتن براتون بذارم .. 

بعد مهمونیم مجبور شدم با دستمال و جارو بیفتم به جون خونه چون کوچولوی یکی از مهمونا همه جا رو علامت گزاری کرده بود 

الانم ولو شدم و دارم اینا رو تایپ میکنم و احتمالن تا یه ذره ی دیگه بیهوشم 

چقد پستم تلگرافی شد  

نظرات 2 + ارسال نظر
آشتی شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 14:16

سلام.
خدا رو شکر. مهمونی فامیل که اغلب فقط به حمالی میگذره. لااقل مهمونی دوستها، به آدم خوش هم میگذره. که جای شکرش باقیه.

آره واقعن ، حداقلش اینه که چارتا حرف و درد و دل ردو بدل میشه و میخندیم و هم فکری میکنیم و خلاصه راضی کنندس

تارا شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 11:28 http://dokhtarekhoone.persianblog.ir

چقد عالی که سفرهای دخترونه میرید من پدرم اجازه نمیدن سفر مجردی :)
منتظر عکسای غذاهای خوشمزه و خوشگل هستم یادت نره از دوستانت بگیری خانوم:)))

آره تارا جون من پدرم با این مسئله مشکل نداره البته یه جورایی به خاطر اینکه من چند سال دور زندگی کردم و درس خوندم منو یه پا پسر میبینن و میدونن بلایی سرم نمیاد ، اکثرن باباها نگران اینن که مبادا اتفاق بدی برای دختراشون بیفته برای همین اجازه نمیدن
عکسم ایشالله به زودی بوووج بوجججج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد