سی سالگی ها
سی سالگی ها

سی سالگی ها

5

امروز بعد چند وقت یکی از دوستای صمیمیو دیدم صمیمی که میگم یعنی در حد خواهر  به دلایل روحی یکم از آدما فاصله گرفته و ترجیح میده تنها بمونه ماام سعی میکنیم این اجازه رو بهش بدیم که یه مدت با خودش خلوت کنه و در عین حال اذیتم نشه .

 قرارمون برای ناهار بود و فیله ی مرغ سفارش دادم که سه تا تیکه مرغ بود با یه کاسه ی ریز لوبیا پخته و سه تا قاشق سالاد و 10 تا دونه چیپس!!! و بقیش انواع سس!!! که چون من سس دوست ندارم نخوردمشون  یه نون تستم کنارش بود که اونم نخوردم و از اونجایی که مسوولیت خطیر کالری شماری رو این روزا به گردن گرفتم  کلی عذاب وجدان دارم و فک میکنم چقد خوردم چون به همینا ختم نشد چونکه من با 100 گرم مرغ و سالاد که سیر نمیشم اومدم خونه و برای شام خانواده کتلت درست کردم و همونجوری داغ داغ دو تا کتلت خالی خالی خوردم و سیب زمینی سرخ کرده و جای همگی خالی چقد چسبید و الانم برنامه دارم این پرخوری رو جبران کنم و تا فردا فقط چای و خرما بخورم .

دوستمم میخواست مک بوک بخره که قرار شد من سفارش بدم و براش بگیرم با یه مجیک ماوس و بهش برسونم 

یکی دیگه از دوستامم زنگ زد گفت آموزش پرورش آزمون استخدامی داره تو شهریور ماه و بیا بخونیم

ولی من هرچی میگردم لینک ثبت نام نمیبینم جایی که ببینم شرایطش چیه  اصن ممکنه ثبت نامش تموم شده باشه

خلاصه این بود گزارش امروز! بازم شد روزانه نویسی

من خودم عاشق این تگایی شدم که زدم به پست!

نظرات 5 + ارسال نظر
لی لی یت یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 15:39

بنفش جان حتما تا الان اطلاعیه رو دیدی ولی مهمترین نکته اش شرط سنیش هست : کاردانی ٢٥ ،کارشناسی ٣٠ ، ارشد ٣٥ سال
امیدوارم شرایطش رو داشته باشی ،

آره عزیزم اطلاعیه رو دیدم ولی شرایطشو ندارم چون با مدرک لیسانس یه مقدار سنم بیشتره پوووووف امان از این سن و سااااال

رضا شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 22:50

یه اپلیکیشن فارسی هست به اسم colorie که یه جدول کامل از غذاهای ایرانی داره. این اپلیکیشن noom غذاهای ایرانی هم داره ولی خیلی کالریهاش دقیق نیست ولی رابطه کاربریش از نمونه های ایرانی خیلی خیلی خیلی بهتره! واسه همین من کالری غذاهایی که توش نیست یا دقیق نیست رو از تو جدول colorie بر می دارم و وارد این اپلیکیشن می کنم.

آره این اپلیکیشن کالری رو دیدم منم از آمار دقیق کالریاش سواستفاده میکنم ، باید این اپلیکیشن شما رو هم بگیرم سرفرصت یه مقایسه بکنم ایشالله
راستی شما وبلاگتون چی بود؟ آدرس نمیبینم اینجا

رضا جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 12:52

سلام. اگه می خواید کالری شماری کنید بهتون اپلیکیشن noom رو پیشنهاد می کنم. فوق العادس. من خودم با همین اپ حدود 1/3 وزنم رو کم کردم!
آزمون استخدامی آموزش پرورش هم هنوز هیچ اطلاعیه رسمی صادر نشده و این اخبار از تو مصاحبه ها در اومده که فرداش می گن نظر شخصی طرف بوده!

سلام من یه اپلیکیشن گرفتم به اسم زیبا تن که خب مواد غذایی خودمون تا حدودی توش هست ولی نه کامل این اپلیکیشن شما هم همینطوره؟ یک سوم وزن خیلی خوووووبه ، تازه با کالری شماری آدم حسرت هیچ خوراکی ای به دلش نمیمونه و سخت نمیگذره
آزمون استخدامی انگار این دفعه جدیه و خدا بخواد قراره آخر این هفته دفترچش بیاد
حالا تا خدا چی بخواد دیگه

ویولا دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 12:12 http://www.sadafy.persianblog.ir

سلام دوست خوبم. از آشناییت خوشحالم. فکر کنم آشتی دوست مشترکمون باشه
راستی وقتی اولین بار اسم و آدرس وبلاگتو دیدم یاد این http://dance-life.persianblog.ir/ دوستم افتادم!!! اخه خیلی شباهت داره اسم و رسمتون. نکنه خودشی

سلام عزیزم آره من شمارو تو لینکای وبلاگ آشتی جون دیدم و از الان به بعد دوستای همدیگه هستیم
ئه نه من ایشون نیستم من اسم وبلاگو از رو اسم یه کتاب برداشتم ولی چه بامزه

تارا یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 22:49 http://dokhtarekhoone.persianblog.ir

سلام چطوری خانوم؟ :)
خوبی ؟ رو به رشدی ؟
ولی روزانه نویسی از همه نوع نوشته حالش بیشتره ها نه؟:))

سلام عزیزم
خدایی از هر دری وارد میشم آخرش ختم میشه به روزانه نویسی و تهشم کوزت بازی تو خونه به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد