سی سالگی ها
سی سالگی ها

سی سالگی ها

3

من سی و یک سالمه و دانشجو ی کارشناسی هستم  یه ترم دیگه درسم تموم میشه و میرم برای امتحان ارشد 

سال نود و چهار سال مهمی برام خواهد بود چون چند تا کار مهم باید امسال به سرانجام برسه تو زندگیم  ایشششاااااللللههههه

مجردم که هستم مث خیلیای دیگه و دنبال نیمه گمشدمم هم دیگه نمیگردم چون معلوم نیست سرش به کجا گرمه !

آدم تقریبن شادی هستم ، درونگرا هستم و  تا حدودی اجتماعی ، گاهی اوقات فک میکنم کلی تناقضم که یه جا جمع شدم

حالا کم کم با هم آشنا میشیم 


نظرات 3 + ارسال نظر
آواز در باد جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 04:46 http://singinginthewind.blogsky.com/

سلام

سلااام

مجتبی سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 16:09

من هم سی سالم الان دیگه سن مناسب ازدواج نزدیک سی هستن چه برای پسر چه برای دختر

آره البته من سی رو رد کردم ولی اشکال نداره قبووول که الان تو سن مناسبم

تارا جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 23:08 http://dokhtarekhoone.persianblog.ir

سلاااام شروع نو مبارک خانوم خانوما:)
از آشناییت خوشوقتم دوست جان:)

مرسی عزیزم خوش اومدی
منم از آشناییت خوشحال شدم واقعن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد